Door grote vraag is er momenteel een wachttijd. Bezoek voor meer informatie de pagina Verzending & bezorging.

Het presenteren van een Eglu Go kippenhok aan een prospect

Bent u net Omlet-ambassadeur geworden of heeft u uw product juist al aan veel mensen laten zien? Als u wel wat inspiratie kunt gebruiken om het product optimaal te presenteren, dan is deze informatiepagina iets voor u!

Heeft u na het doornemen van deze informatiepagina nog vragen, neem dan gerust contact met ons op via marketing@omlet.com voor hulp van een van Omlets ambassadeursprogramma experts.


h3>We staan klaar om u te helpen!

We willen graag dat u transparant en eerlijk bent tegen uw prospects. Mocht u echter problemen ervaren met een van onze producten, neem dan gerust contact op met ons vriendelijke klantenserviceteam of bel ons op 085 888 35 71 (Nederland) of 09 298 04 69 (België).


Voornaamste voordelen om te laten zien aan prospects

The Eglu Go is a perfect choice if you are just beginning to keep chickens

De Eglu Go is een perfecte keuze als u voor het eerst kippen houdt

  • Complete package for up to 4 hens
  • Makkelijk te reinigen, kunststof kippenhok
  • Vosbestendige kippenren
  • Positie van de rendeur kan worden aangepast
  • Moeiteloos te verplaatsen met de optionele wielen
  • Het hele jaar door een comfortabele plek voor kippen dankzij dubbelwandige isolatie
  • Nooit meer verven, het dak vernieuwen of repareren

Wilt u meer weten over hoe u de Eglu Go kunt presenteren?

Scroll naar beneden voor video's, veelgestelde vragen en meer.

Wilt u uw kennis over kippen houden een beetje opfrissen en meer te weten komen over de Eglu Go, bekijk dan onze kippengids of de kippen-categorie van de Omlet-blog.

Sommige video's hieronder laten het Eglu Cube kippenhok zien maar de informatie is van toepassing op ons volledige Eglu-assortiment.


Introductie Eglu Go kippenhok

Eglu kippenhok winter temperatuurtest

Eglu kippenhok vs zomer

Een Eglu kippenhok schoonmaken

Eglu kippenhok vs. bloedluis

Monteren van een Eglu Go


Verschillen tussen de Eglu kippenhokken

Stellen prospects vragen over ons Eglu kippenhokassortiment, dan kunt u gebruikmaken van onderstaande tabel. De volledige Eglu kippenhok vergelijkingstabel vindt u hier.

Eigenschappen

Eglu Go

Eglu Go UP

Eglu Cube

Eglu Cube Eglu Go UP Eglu Go
Aantal kippen Tot 10 kippen 1 tot 4 kippen 1 tot 4 kippen
Autodoor met kippenhoklamp Kan aan het kippenhok en de rendeur worden bevestigd Kan alleen aan de rendeur worden bevestigd met verbindingsset Kan alleen aan de rendeur worden bevestigd met verbindingsset
Rendeur Staldeur-stijl deur aan voorkant Staldeur-stijl deur aan voorkant Zij- of voorkant
Eieren verzamelen Eierpoort aan zijkant Aan de achterkant Aan de achterkant
Nestkast Vast Geïntegreerd met zitrekken Geïntegreerd met zitrekken

Eglu Go kippenhok - Veelgestelde vragen

Dit zijn een aantal veelgestelde vragen die prospects u kunnen stellen over het Eglu Go kippenhok. Maak gebruik van onderstaande 'veelgestelde vragen' als hulpmiddel.


Er zijn allerlei geweldige producten waarmee een Eglu Go kippenhok-setup nog beter kan worden gemaakt. Denk bijvoorbeeld aan de automatische kippenhokdeur en termohoezen. Bezoek voor meer producten onze kippen-shop
Dit hangt een beetje af van de grootte van de kippen en de ruimte die ze buiten het hok hebben. Een Eglu Go kippenhok kan onderdak bieden aan twee tot vier kippen.
Nee, bloedluizen kunnen nog steeds voorkomen. Het is daarom noodzakelijk het hok regelmatig schoon te maken en te controleren op bloedluis. De materialen van het kippenhok maken het echter makkelijker om een bloedluisplaag te voorkomen of te verwijderen. Bekijk hierboven onze video over het voorkomen van bloedluis.
Nee, het kippenhok is roofdierbestendig. De sterke materialen en het zware stalen gaas maken het voor roofdieren erg lastig om bij de kippen te komen, en de anti-tunnel flensrand voorkomt dat roofdieren onder de ren door graven om bij uw kippen te komen.


Ambassadeursprogramma - Veelgestelde vragen

Dit zijn een aantal vragen die u misschien zelf heeft over het ambassadeursprogramma. Maak gebruik van onderstaande 'veelgestelde vragen' als hulpmiddel.


Ja, zodra u de eerste e-mail van een prospect ontvangt met hun contactgegevens kunt u contact opnemen met de prospect om het gesprek te beginnen en een tijd af te spreken om over de producten te praten.
Om te beginnen kunt u contact opnemen met de prospect via de methode die ze hebben gekozen in de geautomatiseerde e-mail die u heeft ontvangen. Om de communicatie met de prospect in gang te zetten kunt u een e-mail sturen of bellen. Om uw setup te bespreken, raden we u aan om de prospect persoonlijk te ontmoeten. Indien dit niet mogelijk is kunt u contact leggen via videogesprekken (WhatsApp, Zoom, Google Meet...), telefonisch of per e-mail.
Ja, als het voor de prospect niet mogelijk is om persoonlijk langs te komen om uw opstelling te bekijken, dan kunt u een videogesprek organiseren (WhatsApp, Zoom, enz.) waarin u uw product(en) laat zien.
Als de vraag over een product gaat en u weet het antwoord niet, wees dan eerlijk en verwijs de prospect door naar de productpagina op onze website. Gaat de vraag over iets dat niet direct verband houdt met een product (bijvoorbeeld bestelstatus of leveringsproblemen), vraag de prospect dan om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch op 085 888 35 71 (Nederland) of 09 298 04 69 (België) of per e-mail via vragen@omlet.nl.
Voor veel van onze klanten is het de eerste keer dat zij kippen houden waardoor zij inderdaad algemene vragen kunnen stellen over dit onderwerp. Als u het antwoord niet weet of als u twijfelt, dan kunt u verwijzen naar de kippengids op onze website.
U hoeft geen contact te houden met prospects nadat zij een bestelling hebben geplaatst. Alle vragen over bestellingen en leveringen worden beantwoord door onze klantenservice. Als een klant contact met u opneemt, vraag deze persoon dan om telefonisch of per e-mail contact op te nemen met Omlet.
Verwijs in dit geval a.u.b. door naar onze klantenservice. Onze klantenservice is per e-mail bereikbaar via vragen@omlet.nl of telefonisch op 085 888 35 71 (Nederland) of 09 298 04 69 (België).
U kunt natuurlijk contact houden met prospects, ook nadat zij een product hebben gekocht. Krijgt u een vraag waarop u het antwoord niet weet, verwijs dan door naar de kippengids op onze website. Ze kunnen ook gebruikmaken van ons Engelstalige Omlet-forum of Omlet Facebook-groep.
Neem contact op met onze klantenservice, zij kunnen u hier in de meeste gevallen mee helpen.
De commissie wordt 30 dagen nadat de bestelling is verzonden betaald, indien de prospect de artikelen niet retourneert of zijn/haar bestelling annuleert vóór verzending.

We raden aan prospects binnen uw account regelmatig te controleren en personen met wie u contact heeft gehad te sluiten. Dit omdat, afhankelijk van de reden waarom u een prospect sluit, zij zo een promotiecode kunnen ontvangen. Als de code wordt gebruikt, verdient u commissie.


    In de volgende gevallen kunt u een 'Prospect sluiten':
  • U heeft de vragen van de prospect telefonisch of per e-mail beantwoord
  • De prospect is naar uw locatie gekomen om het Omlet-product te bekijken
  • De prospect heeft u nooit geantwoord
  • De prospect wilde uw Omlet-product komen bekijken maar woonde te ver bij u vandaan
  • De prospect wilde uw Omlet-product komen bekijken maar dit kon om andere redenen niet doorgaan


Gerelateerde producten om aan te bevelen

Soms vragen prospects welke accessoires zij aan hun Eglu setup zouden kunnen toevoegen. Dit zijn een aantal van onze suggesties: